Aktualności

Aplikacje i strony mobilne napędzają sprzedaż w e-sklepach

Według najnowszych badań rozwiązania mobilne w polskich sklepach internetowych zwiększają sprzedaż, tak uważa aż 73 proc. właścicieli i menadżerów. Wykorzystanie mobilnych aplikacji i stron w e-sklepie to także dobry sposób na jego wypromowanie, twierdzi ponad trzy czwarte badanych.

Więcej...

東海道 / TOKAIDO

Ukończyliśmy prace nad stroną WWW prezentującą bieżącą fotorelację z wyprawy „Tōkaidō – Droga Wschodniego Morza” w ramach przygotowania wystawy o tym samym tytule. Strona została wykonana w technologii responsywnej. Zastosowano szereg ciekawych i multimedialnych rozwiązań aby uzyskać atrakcyjny wygląd, łatwość nawigacji i przy okazji spójność z koncepcją wystawy.

Więcej...

Jak gadać żeby się dogadać®

W ramach cyklu szkoleń dla menedżerów i specjalistów IT przygotowanych przy współpracy z Klubem CIO, prowadzonych przez Tomasza Kammela wykonaliśmy stronę internetową zawierającą informacje dotyczące prowadzącego, celu oraz programu szkolenia. Na stronie można również dokonać rejestracji na wspomniane szkolenie....

Więcej...

IAB AdEx – wartość reklamy online w 2013 roku nadal rośnie

W porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego jest to wzrost o 9,6%. Nadal dynamicznie rosną wydatki na reklamę wideo online, dzięki czemu reklama graficzna jest obecnie liderem dynamiki. Od roku 2013 w badaniu wprowadzono zmiany w metodologii – do monitoringu dodano wideo in-stream oraz RTB.  Branża reklamy cyfrowej w Polsce nadal notuje wzrost. Pierwszy kwartał 2013 roku zakończył się wartością 546,1 milionów złotych, co przekłada się na indeks rok-do-roku na poziomie 9,6%. Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, wszystkie formaty zanotowały wzrosty. Najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna, która pozyskała 41% udziału, czyli 2 p.p. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Reklama graficzna zawdzięcza duży wzrost głównie dzięki dynamicznie rozwijającemu się wideo online, a także popularności social media. Na kolejnym miejscu ponownie znalazł się marketing w wyszukiwarkach (SEM), z 36% udziałem w torcie. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: Ogłoszenia (16%) oraz E-mail (6%). Wart odnotowania jest także dalszy dynamiczny wzrost wydatków na reklamę mobilną, która osiągnęła ponad dwukrotną wartość w stosunku do porównywalnego okresu roku ubiegłego. – Obecnie wydatki na reklamę online rosną w stałym tempie około 10%. Tyle wyniosła dynamika w pierwszym kwartale roku 2013, podobnie jak w roku 2012. Nie są to tak spektakularne wzrosty, jakie obserwowaliśmy kilka lat temu, jednak – biorąc pod uwagę,...

Więcej...

Analiza przewag konkurencyjnych na rynku pracy specjalistów IT

Za nami kolejna owocna współpraca przy tworzeniu ciekawego projektu dla wydawcy pisma COMPUTERWORLD, IDG S.A. Badanie AudIT ma na celu określenie konkurencyjności przedsiębiorstwa na tle konkurentów, poznanie mocnych i słabych stron funkcjonowania działu IT, wzmocnienie pozytywnych cech przedsiębiorstwa, umocnienie wizerunku jako dobrego pracodawcy. Wdrożona przez nas strona WWW cechuje się nowoczesnością, przejrzystością, jest spójna z tematyką zagadnienia i opatrzona szeregiem czytelnych infografik oraz materiałów video. Oczywiście zgodnie z naszą polityką strona jest również dostępna na urządzenia mobilne....

Więcej...

Strona WWW promująca wydarzenie „Generacja 70”

Z okazji wydarzenia „Generacja 70” zorganizowanego przez Państwowe Wydawnictwo Muzyczne S.A. zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy stronę specjalnie na tą okazję. Strona WWW przedstawia sylwetki uczestników programu, jest spójna wizerunkowo z charakterem wydarzenia i ma charakter typowo promocyjny. Zastosowane rozwiązanie oparte jest o schemat siatki, dynamicznie dopasowującej obszary do zawartości. Na stronie można znaleźć skrócone informacje o uczestnikach oraz linki i materiały związane z wydarzeniem. Strona dostępna jest w dwóch językach oraz wersji mobilnej....

Więcej...

Współpraca przy realizacji projektów dla IDG

Miło nam poinformować, że za nami kolejne wdrożenie w ramach współpracy przy projektach wykonywanych dla International Data Group (IDG). Do tej pory współpraca obejmowała wdrożenie serwisu WWW wraz dedykowanym systemem pozyskiwania informacji dotyczących kampanii mailingowych oraz wdrożenie interesującej ministrony promującej 22 edycję raportu Polski Rynek Teleinformatyczny. Wdrożenia cechuje nowoczesność, czytelność i pełna optymalizacja dla urządzeń mobilnych. International Data Group (IDG) jest światowym liderem w dziedzinie mediów, wydarzeń i badań poświęconych nowej technologii. Marki IDG – w tym obecne w Polsce: CIO, Computerworld, PC World, NetWorld, a także CFO, InfoWorld, Network World, i TechWorld – docierają do 270 milionów nabywców w 92 krajach. Czujemy się wyróżnieni, mogąc brać udział w projektach realizowanych dla takiej rangi...

Więcej...

Statystyki kampanii bannerowych

Ukończyliśmy prace nad dopasowaną do potrzeb klienta (portal budowlany www.pomyslnadom.pl) aplikacją WWW, której zadaniem jest przejrzyste monitorowanie skuteczności kampanii bannerowych. Aplikacja rejestruje informacje na temat klikalności użytkowników oraz niektóre kluczowe dane użytkowników w celach statystycznych. System przetwarza dane w trybie rzeczywistym, zatem wgląd w statystyki kampanii jest możliwy w każdej...

Więcej...

Konkurs w portalu facebook

Na zlecenie biura turystycznego OK Tours wykonaliśmy dedykowaną aplikację konkursową zaimplementowaną do portalu społecznościowego facebook. Kluczową funkcjonalnością aplikacji jest: zgłoszenie się do konkursu (aplikacja korzysta z danych zarejestrowanych w portalu facebook), dodanie pracy konkursowej w formie zdjęcia oraz głosowanie na dodane prace. Po stronie obsługi konkursu do dyspozycji jest panel administracyjny z pełnym wykazem zgłoszeń oraz możliwością ich aktywowania/dezaktywowania oraz usuwania. Warto nadmienić, że wykonana przez nas aplikacja przewiduje również przeprowadzanie konkursów tekstowych oraz...

Więcej...

Mobilne rezerwacje internetowe

Prowadzisz lokalne biuro turystyczne, firmę przewozową, bądź oferujesz usługi szybkiego dostępu (np. medyczne, serwisowe, fryzjerskie) ? A co w sytuacji gdy Twój klient ma w danej chwili do dyspozycji tylko telefon komórkowy z dostępem do internetu?  Stworzyliśmy rozwiązanie dla urządzeń mobilnych pozwalające Twoim potencjalnym klientom w nie więcej niż 3 minuty zarezerwować Twoje usługi przez internet. Informacja o rezerwacji wraz z kluczowymi informacjami jest widoczna w Twojej skrzynce pocztowej (jako e-mail) lub telefonie komórkowym (jako SMS) od razu po dokonaniu rezerwacji przez użytkownika....

Więcej...

Unikalny wygląd i stylowe wnętrze…

Unikalny, klasyczny wygląd i stylowe wnętrze… W ten sposób można scharakteryzować dwa popularne modele zabytkowych kabrioletów: Triumph Spitfire 1500 i MG. Dla posiadacza tych cudownych samochodów wykonaliśmy stronę WWW, która ma na celu promowanie usług związanych z wypożyczaniem aut na wszelkiego rodzaju romantyczne okazje. Samochody są dostępne dla klientów z Krakowa i okolic. Polecamy !...

Więcej...

Pharma Cosmetic Grupa Fagron

Zostaliśmy wybrani w celu zmiany wizerunku firmy w internecie w trakcie procesu rebrandingu. Projekt został wykonany zgodnie z zaleceniami koncernu Fagron, przy uwzględnieniu tradycji i elementów charakterystycznych firmy Pharma Cosmetic.  ...

Więcej...

Rewolucyjny, pełnoekranowy design

Zespół Koneser Group otrzymał nowy, pełnoekranowy, skalowalny wygląd swojego serwisu WWW. W fazie projektowania przewidziano zarówno efektowne rozwiązania wizualne jak i wiele udogodnień dla klientów i partnerów firmy.  ...

Więcej...

Gmina Kamienica Polska

Zostaliśmy oficjalnym wykonawcą portalu gminy Kamienica Polska. Zlecenie obejmuje wykonanie rozbudowanego portalu informacyjnego, który zostanie wyposażony w zgodne z wszystkimi standardami, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.

Więcej...

Wrota Powiatu Częstochowskiego

Z dumą zawiadamiamy, że ukończyliśmy prace nad wdrożeniem w ramach projektu Zintegrowany System e-Powiat Częstochowski. Zlecenie obejmowało wykonanie trzech powiązanych ze sobą modułów…

Więcej...

Koneser Nieruchomości

Za nami kolejne wdrożenie. W tym serwisie nacisk położony był na atrakcyjność i przejrzystość prezentacji oferty. Poza elementami widocznymi, zostały zaimplementowane dedykowane rozwiązania administracyjne, usprawniające pracę firmy.

Więcej...

Skuteczna promocja to nie tylko strona WWW

Dlaczego warto dbać o wizerunek w internecie? W jaki sposób promować swoją firmę wykorzystując narzędzia pozycjonowania? Co to jest NPRS? Zapraszamy do obejrzenia materiału video, do tworzenia którego zostaliśmy...

Więcej...

eco.PLUS CMS dla Network Partners

Z dumą zawiadamiamy, że przy współpracy z NetSoftware ukończyliśmy prace nad nową stroną WWW dla Warszawskiej firmy teleinformatycznej Network Partners.   odwiedź...

Więcej...

Cersanit Rally Team

Równolegle ze startem 39 Rajdu Świdnickiego-Krause ukończylismy wdrożenie systemu zarządzania treścią dla nowego serwisu internetowego Cersanit Rally Team. Załodze Michał Sołowow & Maciej Baran życzymy sukcesów! Zachęcamy do odwiedzenia profilu Cersanit Rally Team w serwisie społecznościowym facebook oraz specjalnego kanału wideo w serwisie You...

Więcej...

Pharma Cosmetic w nowej odsłonie

Dbając o wizerunek naszych klientów proponujemy regularny „lifting” stony www. Dzisiaj premiera odmłodzonej strony WWW Pharma Cosmetic. Nowy wygląd, czytelniejszy układ prezentacji produktów, rozszerzenie funkcjonalności m.in. o zaawansowany system wyszukiwarkia to tylko niektóre z modyfikacji zastosowanych podczas aktualizacji wizerunku firmy w internecie.  ...

Więcej...

Portal branży budowlanej i wykończeniowej

Stworzyliśmy nową wersję portalu informacyjnego dla wydawnictwa „Pomysł na dom”. Przy budowie serwisu wykorzystaliśmy szereg ciekawych rozwiązań zarówno dla czytelników jak i potencjalnych reklamodawców. Całość oparta jest na silniku autorskiego systemu eco.PLUS CMS.  ...

Więcej...

Karty personalizowane dla PZU S.A.

Miło nam poinformować, że freshweb.pl został wybrany wykonawcą personalizowanych kart potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia. Witamy tym samym PZU S.A. w gronie naszych klientów.

Więcej...

Poznaj Małopolskę

Sukcesem zakończyły się negocjacje dotyczące wykonania przez freshweb.pl turystycznego serwisu informacyjno usługowego TwojaMalopolska. Głównym celem serwisu jest promocja regionu oraz zachęcenie turystów do spędzenia wolnego czasu na południu Polski. Portal będzie rozbudowaną bazą informacji turystycznej okręgu Małopolski. Oprócz artykułów, przewodników oraz propozycji tras turystycznych, serwis udostępni bazę firm i usług z branży turystycznej oraz forum dyskusyjne skupiające lokalną społeczność i osoby spoza regionu, zainteresowane turystyką w Małopolsce. Równolegle z serwisem będzie tworzony internetowy magazyn turystyczny w formie newslettera, kanał Video, a także profil w serwisie społecznościowym...

Więcej...

Serwis korporacyjny i sklep w jednym

Ukończyliśmy prace nad wdrożeniem korporacyjnej części serwisu internetowego firmy Kopp – Podłogi Naturalnie Doskonałe. Nowa strona internetowa zaprojektowana została w celu maksymalnego ułatwienia znalezienia poszukiwanych informacji. W dziale  „Aktualności” publikowane są informacje z życia firmy. Dział „Podłogi sportowe”, dotyczy wykorzystania oferowanych przez Kopp-Podłogi Naturalnie Doskonałe profesjonalnych nawierzchni sportowych, zaś w dziale „Porady” znajdują się artykuły eksperckie, które odpowiadają na najczęściej spotykane pytania dotyczące podłóg we wnętrzach. Strona Kopp – Podłogi Naturalnie Doskonałe umożliwia także bezpośrednie dokonanie zakupów, ponieważ w ramach serwisu funkcjonuje sklep internetowy z pełną gamą produktów firmy. „Na naszej stronie można także znaleźć zdjęcia aranżacji podłóg z naszej oferty, co pozwala przekonać się jak prezentują się poszczególne deski podłogowe już po ułożeniu. Chcemy, aby nasza galeria była źródłem inspiracji w wystroju wnętrz” – mówi Katarzyna Wątor, Dyrektor Marketingu w Kopp-Podłogi Naturalnie Doskonałe. Funkcjonalność strony zwiększa także uproszczona możliwość nawigacji, poprzez dział „Na skróty”, który pozwala szybko i sprawnie znaleźć poszukiwane produkty. Ponadto w serwisie można pobrać instrukcje montażu podłóg, warunki gwarancji lub zapoznać się z przyznanymi podłogom certyfikatami i atestami. Na uwagę zasługuje fakt, iż zarówno sekcja korporacyjna jak i sklep internetowy mimo odrębnych layout’ów graficznych są obsługiwane przez jeden system zarządzania treścią eco.PLUS...

Więcej...

Projekt „Krakowianie Dzieciom”, relacja TV

Zapraszamy do zapoznania się z reportażem Video. Nagranie miało miejsce podczas konferencji prasowej poświęconej projektowi „Krakowianie Dzieciom”.     W połowie października oficjalnie ruszył program Straży Miejskiej „Krakowianie dzieciom”. Na tenże projekt składają się platformy komunikacji „Smyki” i „Skoolersi”. Celem akcji jest aktywizowanie dzieci i młodzieży poprzez promocję wydarzeń sportowych i edukacyjnych dostosowanych do konkretnych grup...

Więcej...

freshweb.pl współorganizatorem programu „Krakowianie Dzieciom”

21.X.2010r. ruszył nowy projekt Referatu Profilaktyki – Krakowianie Dzieciom – mający na celu zwrócenie uwagi rodziców, pedagogów oraz mediów na problem niewłaściwego spędzania wolnego czasu przez dzieci i młodzieży.   Informacja prasowa:   Program komunikacyjny Straży Miejskiej Miasta Krakowa – Krakowianie Dzieciom (Autor: infoPR) 21 października ruszył nowy projekt Referatu Profilaktyki – Krakowianie Dzieciom – mający na celu zwrócenie uwagi rodziców, pedagogów oraz mediów na problem niewłaściwego spędzania wolnego czasu przez dzieci i młodzieży. Program został zainaugurowany konferencją prasową, w której wzięli udział: komendant Straży Miejskiej Janusz Wiaterek, rzecznik prasowy Marek Anioł, kierownik Referatu Profilaktyki, Marcin Jurczenko oraz współtwórca programu, Wiktor Kammer z agencj Times Square Public Relations. Podczas konferencji prasowej zostały zaprezentowane podstawowe cele i zadania całego projektu Krakowianie Dzieciom, stworzonego przez Straż Miejską Miasta Krakowa, przy współpracy agencji Times Square Public Relations oraz freshweb.pl i NetSoftware.   Czym jest program? Krakowianie Dzieciom to program edukowania dzieci i młodzieży na temat kluczowych zasad bezpieczeństwa, mający na celu zapobieganie pojawieniu się i rozwojowi negatywnych zjawisk, poprzez promowanie pozytywnych wzorców zachowań w formie atrakcyjnej dla dzieci i młodzieży, czyli poprzez połączenie edukacji z rozrywką i sportem. W ramach projektu Straż Miejska organizuje liczne imprezy, które mają pokazać młodym ludziom jak można bawić się w bezpieczny sposób. Strażnicy od 13 lat w różnych...

Więcej...

Serwis WWW dla REMES Sp. z o.o. ukończony

Zakończyliśmy prace nad serwisem nieruchomości www.remes.krakow.pl. Stronę WWW obsługuje system eco.PLUS CMS wyposażony w moduł zarządzania nieruchomościami będącymi aktualnie w ofercie firmy, a także w system lokalizacji obiektów na mapach google. Serwis oferuje klientom intuicyjne wyszukiwanie i przeglądanie ofert, możliwość zlokalizowania nieruchomości na mapie google, pobrania rzutu lokalu, mapy infrastruktury i okolicy, a także sprawdzenie stanu danej nieruchomości na dzień przeglądania katalogu ofert. Całość została ubrana w nowoczesną i lekką szatę graficzną oraz została maksymalnie zoptymalizowana tak, aby indeksowanie przez wyszukiwarki przyniosło jak najlepsze efekty w postaci wysokich pozycji w wynikach...

Więcej...

Korporacyjny serwis WWW dla KOPP

Trwają prace nad integracją wizerunkowej strony WWW krakowskiej firmy Kopp – Podłogi Naturalnie Doskonałe z funkcjonującym od czerwca 2010 sklepem internetowym. Oba serwisy, mimo odrębnej grafiki, układu, funkcjonalności i przeznaczenia są osadzone w jednym systemie zarządzania treściąeco.PLUS CMS. Takie rozwiązanie umożliwia swobodny przepływ danych pomiędzy podserwisami o innych układach graficznych, zachowując jednak spójność identyfikacji wizualnej...

Więcej...

Program „Krakowianie dzieciom”

Zostaliśmy oficjalnym partnerem Straży Miejskiej w Krakowie. freshweb.pl włącza się tym samym, jako partner i współorganizator, w realizację dużego programu komunikacyjnego „Krakowianie Dzieciom”. Inicjatywa ta, ma za zadanie aktywizację dzieci i młodzieży, poprzez promowanie szeregu wydarzeń sportowych oraz oświatowych, realizowanych w ciągu roku przez Referat Profilaktyki Straży Miejskiej Miasta Krakowa. Program ma być skierowany do dzieci oraz ich rodziców i wychowawców.   – Rodzice, nauczyciele, wychowawcy, pedagodzy, sąsiedzi, społecznicy – oraz dziennikarze, otrzymywać będą na bieżąco informacje o inicjatywach organizowanych przez Straż Miejską – mówi Marcin Jurczenko, kierownik Referatu Profilaktyki.   Zadaniem freshweb.pl będzie zaprojektowanie oraz wdrożenie tematycznych serwisów internetowych, a także nadzór i koordynacja wszystkich prac dotyczących identyfikacji wizualnej programu „Krakowianie Dzieciom”. Podjęcie współpracy przez agencję, ma pomóc w nagłośnieniu akcji edukacyjnej wśród rodziców i ich...

Więcej...

Serwis nieruchomości dla Remes Sp. z o.o.

Z przyjemnością informujemy, że podpisaliśmy umowę na wykonanie serwisu internetowego dla firmy Remes Sp. z o.o. Serwis internetowy ma na celu pomoc w lokalizowaniu i możliwość uzyskania wyczerpującej informacji dotyczącej nieruchomości znajdujących się aktualnie w ofercie...

Więcej...

Sklep „Podłogi Naturalnie Doskonałe”

Ukończyliśmy prace nad sklepem internetowym dla firmy Kopp – Podłogi Naturalnie doskonałe. Otwarcie sklepu internetowego, jest konsekwentną realizacją planu powiększania naszej sieci dystrybucji – mówi Katarzyna Wątor, Dyrektor Marketingu Kopp-Podłogi Naturalnie Doskonałe.   Poniżej zamieszczamy oficjalną informację prasową dotyczącą premiery sklepu. „Sklep internetowy Kopp-Podłogi Naturalnie Doskonałe jest bardzo przejrzysty, prosty w układzie i intuicyjny w nawigacji. Produkty podzielono na, ułatwiające poruszanie się po stronie i podejmowanie decyzji zakupowych, kategorie – podłogi z bambusa, podłogi z drewna litego, podłogi wielowarstwowe, podłogi dłutowane, podłogi łazienkowe, listwy wykończeniowe lite, listwy wykończeniowe fornirowane oraz produkty, służące do pielęgnacji podłóg i profesjonalne kleje do ich montażu. Każdy produkt jest szczegółowo opisany, zainteresowani znajdą tu opisy poszczególnych gatunków drewna oraz wszelkie techniczne informacje. Przedstawiony jest sposób montażu oraz późniejszej pielęgnacji. Do każdego produktu polecane są także środki do jego pielęgnacji, także możliwe do nabycia za pośrednictwem sklepu internetowego. Na stronie sklepu można znaleźć także aktualne informacje o promocjach. Co szczególnie ważne przy zakupach przez Internet, klienci mogą zamówić próbki interesujących ich produktów, po to, aby zapoznać się nimi na żywo. Dzięki temu można podjąć decyzję w pełni świadomie. Otwarcie sklepu internetowego, jest konsekwentną realizacją planu powiększania naszej sieci dystrybucji – mówi Katarzyna Wątor, Dyrektor Marketingu Kopp-Podłogi Naturalnie Doskonałe – Poza tradycyjnymi punktami sprzedaży detalicznej, udostępniliśmy...

Więcej...